Wednesday, August 3, 2016

Review - Umma Lacto Milk Booster Bagus Ke?



Sebenarnya di pasaran ada pelbagai jenama-jenama milk booster. Tapi jenama Umma Lacto ini adalah antara pilihan terbaik yang perlu anda cuba jika anda suka milk booster jenis minuman. Sangat rekemen.

Berdasarkan pemerhatian. Lebih 95% ibu menyusu yang mengalami masalah breastfeeding yang menggunakan Umma Lacto memberi feedback yang sangat memuaskan. Selebihnya 5% mungkin tidak serasi dengan mereka. Saya telus dalam memberi review sebab tidak semua produk adalah sempurna sebab badan manusia adalah tidak sama.

Kenapa Umma Lacto Menjadi Pilihan Ibu Menyusu?

Selain kelebihan yang saya akan tulis dibawah. Faktor utama adalah kerana rasanya sangat sedap. Ini memang saya puji. Bagi yang tidak suka minum susu pun boleh terima rasanya.

Ada pengguna berbangsa Cina yang mengamalkan Umma Lacto Milk Booster ini dengan minum dua kali sehari dimana sepatutnya sehari sekali sahaja. Alasannya sebab rasanya sangat sedap bagi beliau. Beliau sanggup beli 6 kotak untuk simpanan sebulan.

Pengguna Umma Lacto ini bukan sahaja Melayu malah bangsa Cina dan India juga ramai yang menggunakannya kerana sedap dan dapat memperbanyakkan susu badan.

Kelebihan Umma Lacto:


  • Membantu pengeluaran susu ibu dan memperbanyakkan susu ibu
  • Memberi ibu rasa kenyang berpanjangan
  • Membekalkan tenaga untuk ibu sepanjang hari
  • Membantu membekalkan zat besi dan mineral secukupnya kepada ibu dan bayi
  • Membantu mengelakkan sembelit
  • Membantu kesihatan perut dan kolon
  • Sebagai prebiotik ibu dan anak
  • Membantu meningkatkan sistem imunisasi badan.
  • Membantu mengurangkan risiko jaundis kepada bayi
  • Membantu mengurangkan kadar kolestrol dalam badan
  • Membantu membekalkan kalsium dan menguatkan tulang ibu selepas bersalin
  • Membantu mencantikkan kulit ibu selepas bersalin
  • Membantu membuang angin dalam badan dan mengelakkan kembung perut



Cara Pengambilan Umma Lacto:

Minum pagi dan/atau malam. Bancuh dengan air suam atau biasa sebanyak 150-250ml. Boleh tambah air ikut kesesuaian rasa individu.

Apa Kata Ibu Menyusu Yang Menggunakan Umma Lacto Milk Booster (Testimoni)

Ibu 1
Saya dah try minum umma lacto memang berkesan, susu sentiasa ada sampai bra basah, baby pun cepat kenyang.

Ibu 2
Membantu banyakkan susu dengan izin Allah, rasa pun sedap dan mengeyangkan.

Ibu 3
Susu banyak sampai basah baju dibuatnya, lebih-lebih lagi waktu malam. Anak saya kenyang dan tidur lena sampai pagi. Saya happy sangat.

Ibu 4
Sebelum saya amalkan Umma Lacto, susah hendak dengar anak sendawa selepas minum susu. Selepas saya amalkan Umma Lacto, anak kerap sendawa selepas menyusu.

Ibu 5
Dua hari minum Umma Lacto, susu dah dapat 4oz. Sebelum ini hanya 2oz sahaja. Sekarang tidak perlukan bantuan susu tepung lagi.

Sebenarnya ada banyak lagi feedback-feedback positif yang anda boleh google berkaitan Umma Lacto.

Di mana hendak dapatkan produk Umma Lacto ini?

Untuk pengetahuan ibu-ibu yang ingin dapatkan Milk Booster ini. Diharapkan berhati-hati sebab saya difahamkan ada banyak produk tiruan untuk Umma Lacto ini. Maklumlah produk ini permintaannya sangat tinggi dan mulalah ada insan yang tak bertanggungjawab yang cuba buat produk tiruan.

Jadi saya sarankan anda beli Umma Lacto ini di website The Baby Store. Beli melalui atas talian atau boleh COD di Shah Alam.

Kenapa saya sarankan beli melalui The Baby Store? Sebab The Baby Store adalah trusted online seller... website pun cantik. Tambahan pula setiap belian anda buat di website ini anda akan dapat mata ganjaran dimana anda boleh tebus pada belian seterusnya. Anda juga boleh tebus pada produk lain juga.

Sebelum terlupa, jika anda pengguna pertama. Setiap pendaftaran baru akan menerima 200 mata ganjaran. Anda boleh tebus pada belian pertama.

Klik Link ini ---> http://thebabystore.com.my/Umma-Lacto-en



1 comment:

  1. Assalamualaikum, boleh ke saya mula mengambil umma lacto sebelum bersalin? Saya sudah 38 minggu

    ReplyDelete