Friday, May 5, 2017

Review Kedai Baby Shah Alam Terbaik di Seksyen 22





Anda tinggal di Shah Alam? Berjalan-jalan mencari kedai baby Shah Alam memang menyeronokkan lebih-lebih lagi jika kita baru nak menimang cahaya mata. Jika anda search di Google Baby Shop Near Me ... Pasti akan keluar The Baby Store.

Kedai Baby Shah Alam

Di Shah Alam ada banyak kedai baby tapi saya nak review di sini adalah kedai baby The Baby Store yang terletak di Seksyen 22 Shah Alam. Alamat penuhnya adalah The Baby Store, No. 15, Ground Floor, Indah Alam Condominium Shop Lot, Jalan Jubli Perak 22/1, Seksyen 22, 40300 Shah Alam, Selangor.

Haaaaa... yang penting Ground Floor tu, sangat memudahkan sebab tidak perlu naik tangga dan yang amat penting senang parking. Free pulak tu... tak perlu bayar parking kepada MBSA. So... boleh shopping lama-lama. Best kan?

The Baby Store ini asalnya hanya online sahaja. Tapi sejak May 2017, mereka dah open showroom. Belum pernah buka website mereka? cuba lihat screenshot dibawah :-


Amacam? macam international website tak? ada pelbagai barangan anda boleh pilih di dalam ini jika anda tidak sempat datang ke Butik The Baby Store.... serius website ini cun.

Ok... jom kita terjah kedai mereka pula....



Bagaimana? nampak selesa tak nak shopping di sini? 

Kalau anda mencari stroller dan car seat... saya sangat rekemen anda datang ke sini. Menurut pemilik butik ini iaitu Puan Hidayati, mereka dalam proses memasukkan pelbagai jenama dan harga dari RM100 hingga lah beribu-ribu ringgit.... untuk bantu anda mencari stroller idaman dan sesuai dengan bajet anda.

Selain itu, set berpantang, makanan bayi, pakaian dan pelbagai barangan ada juga di jual disini cuma saya tidak sempat hendak zoom tadi.

Jika anda perlu bantuan dalam untuk memilih barang anak anda juga anda boleh datang ke sini. Puan Hidayati dan Team mereka akan bantu anda.

Seriuss... bak kata Nora... saya beri 4.5 bintang untuk Kedai Baby Shah Alam ini....

Selamat Bershopping di Baby Shop ini.




3 comments: